Merhaba,
Bugün bir şeyler karalamak için ilk gün. Bakalım nasıl başlayacağız... Yüksek tansiyon hastası bir ülkede insan nasıl farklı konular yazar olayları görmeden geçebilir ki? Hele hele bir de fotoğraf gibi "farklı görme" yetisi kazandıran bir meşgaleniz varsa...Dua ile olacağı yok belli. Bir şey yapmalı ama ne? Herkes birbirine kin dolu gözlerle bakıyor, intikam almak için pusuda bekliyor hissiyatı hakim. Herkes tedirgin. "Babana bile güvenme" gerçek oldu sanırım. 40 kere söylediği kesin birilerinin. İnsanlar huzursuz, gergin, endişeli... Periyodunu sıyırıp geçmiş bir ihtilalin gürültüsü gibi sanki. Yeniden "sokağa çıkma yasakları" başladı. Yeniden insanlar camiilerini bile ayıracak hale gelmeye başladı. Muhalefetin "tahriklere kapılmayın" şeklindeki açıklamalarına herkes kulaklarını tıkamış gibi duruyor. Sonumuz hayrolsun. Böyle başlamak istemezdim ama bir iki kelam etmeden başlamak bu ülkede yaşamıyormuşum gibi davranmak bu "ailenin" ferdi olan biri olarak imkansız...
Blogu açarken amacım fotograf üzerine bir şeyler paylaşmak okuduğum farklı bilgileri ve yaşadığım tecrübeleri aktarmak oldu. Ne derece nasıl başaracağım bilemiyorum ama bugün böyle bir başlangıç oldu işte. Dönem dönem internette yayınlanan video ve fotograflar üzerine de yorumlar ve paylaşımlar yapmayı öngörüyorum. Açıkçası bir yayın planım yok ama mümkün olduğunca verimli ve anlaşılır bir dille anlatmaya gayret edeceğim. Tabi bir gün sıkılıp tüm paylaşımların saçma olduğuna karar vermezsem :)
Hadi bismillah...
Hayırlı Olsun .. :D
YanıtlaSilabim sağol :D
SilEmeğine sağlık
YanıtlaSil